Framme

Jag måste ha världens sämsta internetuppkoppling, men det är ju värt ett försök. Har precis vaknat på hotellrummet, ska ta och äta min to-go sandwich jag köpte igår kväll innan jag beger mig till campus för att leta reda på mitt dorm. Gick till första bästa bar och beställde en lemonade igår.. Bara en massa locals överallt. Bluegrass spelades på högsta volym. Behöver jag säga att det är en sydstat jag har kommit till. Det är supervarmt här, känns som en bastu. Sådär varmt så när man kliver av planet och värmen och fukten slår emot en som en vägg.. Så är det nu! Thank God for AC! Vet inte om jag orkar ta mig ut, alldeles för varmt. Men men, ut ska jag! Bor granne med campus men tror ändå jag tar en taxi, kommer bli alldeles svettig med mina två stora resväskor!

Skriver snart igen.

Kommentarer
Postat av: Maaaaalin

Tjohooo på andra sidan :) Skönt att du kommit fram. Tycker verkligen synd om dig i värmen :P NOT. Det var 12.5 grader imorse när jag åkte till jobbet fast sen blev det iofs varmare och nu väntas finare väder! Puss på dig!

2010-08-11 @ 19:46:04
Postat av: Cna

Jag avundas dig... Puss och kram!

2010-08-11 @ 19:49:49
URL: http://delicatwonder.blogspot.com
Postat av: elena

bra att allt gått bra och du är framme..ser fram emot en uppdatering:)

2010-08-12 @ 09:06:00
Postat av: Nettan

Vilket äventyr gumman! Det ska bli så kul att följa dig. Skönt att höra att du är framme. Jag är så nyfiken på vem din nya rommate är ;)Puss puss

2010-08-14 @ 09:39:32
Postat av: Hanna

ha en bra dag!=)

2010-08-14 @ 09:56:30
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Maaaaalin

Skriv mer, skriv mer!!!

2010-08-15 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0