Miami, Bahamas och skolavslutning

Firade thanksgiving på ett så otraditionellt sätt som möjligt. Låg på stranden i Miami och Bahamas och bara njöt av värmen, solen och havet. Lyssnade på vågorna, tittade på de få molnen, läste en bok. Gjorde inget skolarbete alls och det var alldeles underbart. Precis vad jag behövde.

Nu har jag gått sista dagen i skolan. Jag har samma känsla som när man var liten och det var sommaravslutning i skolan. Jag är pirrig, förväntansfull, glad och fri!

Idag är det första december, och jag går i en tunn kofta och ballerina fortfarande. Jag kommer verkligen sakna det här vädret. Om 17 dagar är jag hemma i Sthlm och det blir en jul hemma med min fina familj. Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0