Amerikanare och trender

Ok, om jag inte har nämnt det innan så tycker jag att amerikanare kan vara lite lustiga ibland. Min granne har konstant en uppblåsbar madrass på golvet, så hon o alla andra 18åringar kan ha sleepovers hos varandra. Åtminstone två gånger i veckan ordnas filmkvällar då alla ska titta på Disneyfilmer i mitt dorm. Och det här ska vara vuxna människor vi talar om. De har aldrig lagat mat. Deras föräldrar betalar hela collegeavgiften. De trycker i sig cupcakes var och varannan dag eftersom det är så gott. Folk går omkring barfota i våra äckliga gemensamma badrum där det är kroppshår överallt. Folk har tydligen missat att man bör tvätta håret nångång då och då.

Och det bästa av allt är nu när det har blivit lite kyligare utomhus så kan de fortfarande inte klä sig vettigt. Det är fortfarande deras fula batikfärgade t-shirtar. Shortsen är utbytta mot pyjamasbyxor. Och så uggs till det. Ute, jämt, bland folk. Det är ju så man skäms!

Amerikanarna har ju ingen stil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0