Nya erfarenheter

Nu har jag inte pluggat på en vecka ungefär! Hade en helt underbar vecka med pappa och bror här i USA. Vill att de kommer tillbaka.

Gjorde lite midterms och papers. Sen blev jag lite "sjuk". Hade en allergisk reaktion av jordnötter. Stupid Mn'Ms... Fick en liten överdos så det var bara att vara ett tag på sjukan, få en massa sprutor och mediciner och allt vad det var, så jag var inte lite hög. Gick inte så bra att plugga då. Nu tror jag att jag är nästan helt återställd, även om jag fortfarande är hög på mediciner. Nu är det bara att sätta igång att plugga. Var ut igår, så vem behöver gå ut på en lördagskväll en vacker höstkväll som denna, anyways?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0