Insomnia

Antingen lider jag av allvarlig insomnia eller så är jag jetlaggad fortfarande. Jag är supertrött på eftermiddagarna och vill bara sova när kvällstimmarna närmar sig. På morgonen när klockan ringer vill jag inte stiga upp. Jag vet att jag alltid tyckt om att ligga och dra mig på mornarna, men det här är ju helt enormt. Det blir ju inte bättre av att jag har en tretimmars föreläsning varenda tisdag kväll mellan 18 och 21. Gissa vem som är piggast då!

Nu försöker jag göra alla läxor, uppsatser och uppgifter i huvudet så jag slipper göra dem på riktigt, eller i alla fall så att det blir enklare att göra dem sen, på riktigt. Allt detta kan ju ha att göra med att jag bara inte är van vid att plugga i den här takten och blir stressad och trött av det. Högst troligt. Men jag blir ju stressad av att inte kunna sova också... So much to do, so little time! Längtar till jul när allt det här är klart! Är det för tidigt att börja nedräkningen till jul redan nu?


Kommentarer
Postat av: elena

haha..lite för tidigt att längta till jul gumman..passa på att njuta av de positiva sakerna:)

2010-09-03 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0