Sommarsummering

Tyckte nog att det passade bra till sista avsnittet av "Allsång på Skansen" att jag också avslutar min sommarsemester. Dessa fyra veckor har självklart gått förbi alldeles för fort. Jag har ändå hunnit med massor! Två utlandsresor, en massa fint spenderade timmar med vänner och familj, vila, sola, bada, jag har läst böcker, jag har organiserat lite i hemmet. Jag har ätit god mat och druckit god dricka. Sammanfattningsvis en väldigt härlig period. Har inte hunnit med riktigt allt det jag tänkt, men har prioriterat väl!

Var ute och gick en promenad ikväll, tycker inte riktigt om att det kommer ånga när man andas ute... Dags för höst?

Nu är sommarnaglarna klippta och nagellacket borttaget, matlådorna är fixade, långbenta byxor och koftor framtagna... Redo för höst.

(Tänker bara vägra hösten ett tag till och inte riktigt ta bort alla sommarskor och sommarkläder riktigt än....)

Imorgon börjar jag att jobba igen. Nu håller jag tummarna för att folk har hållt sig undan vedklyvar, gräsklippare, knivar och motorcyklar under de här veckorna jag har varit borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0