Another day at the office

Det har tagit några dagar men nu börjar även mellanflickan att ty sig till mig och inte hugga och spotta som en kobra så fort jag tittar på henne eller öppnar munnen. Det kan bero på att vi lekte skönhetssalong och hon fick måla mina naglar. Femåringen gjorde världens skönaste fotmassage med oljor, krämer och varma handdukar! De kan sin lyx och jag blir bortskämd!

Föräldrarna var iväg på fest ikväll och mormor, farfar, faster och kusin var här och barnen var exemplariska! Så härligt!! Gick superlätt att vara med dem hela kvällen och läggningen skedde utan några problem! Får hoppas att denna trend sitter i! 

Annars har vi tillbringat ännu en dag på stranden! Så vackert, idag var det lite kraftigare vågor än igår. Ska försöka köra lite mindfulness resten av tiden jag är här! Tror det kan behövas för att få lite sinnesro!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0