Ibiza

V. Jag har crap internet här så blir inte så mycket av det. Plus att jag ska väl jobba och ta hand om barn är det tänkt! ;) 

Vi är iaf på Ibiza nu, jag och min London-familj! Vi har det bra. Galet men bra. Alldeles för mycket folk. Barn överallt. Mammor som inte är med sina barn mer än nödvändigt. "Min" mamma är mycket bättre än andra! Hon behandlar mig inte som en slav. De andra nannysarna får äta resterna från barnens tallrikar och sova i deras sängar. Jag har eget rum och får äta egen mat! :)

Vi har bakat vår egen pizza. Gott och crazy.

Huvudlöss finns också här. Så vidrigt. De kammade mitt i soffan och lössen flög hej vilt mellan barnens små kroppar.  Usch det kliar i mig bara jag tänker på det. Och mamman i den familjen bara rycker på axlarna och säger oh well, we'll get rid of them. Sedan går hon och tar en massage, gör inget med barnen och nannysarna får göra det äckliga skitjobbet. 

Och jag är rätt glad att jag normalt sett jobbat med människor som lyssnar och inte fem- och sjuåringar som vägrar lyssna och ignorerar en. 

Igår var vi på lyxyachten. Tog en liten båt dit och hoppade i havet från båten efter att ha varit vid ett litet skjul där vi åt lite mat! 

Vi har efter några nätter i det stora lyx-kaoshuset flyttat till ett eget som vi hyr! Lugnet här är så härligt och behagligt! 

Men annars har jag det bra! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0