Brooklyn

Har idag tagit oss till Brooklyn där vi ska sova resten av tiden, det är rena rama kollektivet här med massa tillfälliga och mer permanent husgäster, eller rättare sagt; lägenhetsroommates. Till och med en hund och en katt, vilket gör mig lite nervös, vet inte hur jag ska kunna sova med vetskapen om att en katt kanske hoppar på mig mitt i natten.... Får se om det blir nån sömn! Har idag varit i Williamsburg, strosat lite i vintage-affärer, fikat, och umgåtts med rumskompisarna. Nu hade jag faktiskt velat bo på ett hotell... och Brooklyn är kanske inte nåt för mig, inte dessa delar iaf..! 

Vi har varit på en NBA basketmatch, mellan Brooklyn Nets och Sacramento Kings. Nets vann, men vi var inte så imponerade av varken matchen eller publiken. Men kul att ha sett iaf!










Kommentarer
Postat av: Carin

Hehe, Lindis.... Kommer lilla kissekatten äta ooopp daaaaaj! Sov med ett öga öppet, moahaha. *mjao*
Puss och kram vännen!

2014-12-30 @ 11:15:43
URL: http://delicatewonder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0