Högklackade skor

Funderar ibland om jag kan ha ett osunt förhållande till shopping, och vad jag försöker kompensera med det. Och vad som är med alla mina pumps, stövletter, sandaletter osv som gör att jag absolut inte kan rensa ut dem från garderoben och skapa mig själv lite plats att faktiskt kunna gå in i den utan att trampa på nåt. Rensade lite kläder tidigare ikväll. Men mina skor. Funderade på dem ett tag. Provade runt några par för att faktiskt känna om de var sköna eller inte. Några är inte sköna. Några kan jag gå omkring längre sträckor med. Och några är bara snygga att ha på. Men de är ju så fina allihopa. Och får separationsångest bara jag tänker på att göra mig av med några par. Så de slutade med att jag kanske hade prövat 15 par. Och alla åkte upp på sina hyllor igen. Psykoanalys eller kbt på mig själv kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0