Fler bilder som får sammanfatta 2013

Gått promenader längs Årstaviken
 
Haft picknick
 
Njutit av våren
 
Haft världens finaste väg upp mot jobbet
 
Vårpromenader
 
Ätit glass
 
Tillbringat kvalitetstid i Stockholm med familjen
 
Varit på bröllop
 
Varit på konserter
 
Umgåtts med familj och väns häst
 
Haft utländskt besök
 
Vin och jordgubbar på balkongen
 
Ätit festmat på härliga tillställningar
 
Irriterat mig på min garderob och mina kassa väggar
 
Firat midsommar med svensk tårta
 
Tillbringat sena sommarkvällar med fina tjejer
 
Dekorerat balkongen
 
Åkt på roadtrip
 
Varit i vackra slottsmiljöer
 
Solat och badat
 
Varit i Paris
 
Umgåtts med mina SATCtjejer
 
Varit på franska vingårdar
 
Charter till Kreta
 
Haft lata dagar i solen
 
Ljuvliga sommarkvällar
 
Druckit goda drinkar
 
Sett bror hoppa fallskärm
 
Skrattat med fina vänner
 
Varit barnvakt i vackra miljöer
 
Syskontid
 
Har tänkt på minnen och planerat inför framtiden med vänner
 
Gått höstpromenader
 
Haft roliga grannar
 
Njutit av höstfärger
 
Bakat
 
Myst med världens finaste hund
 
Druckit glögg och ätit massa pepparkakor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0