Nyårskrönika

2013. Ett år har passerat. Ett nytt har precis börjat! När jag blickar tillbaka är det så mycket fantastiskt jag har fått vara med om. Det har skett både vardagliga händelser som betyder mycket i det lilla. Det har varit storslagna evanemang. Och allt däremellan. Det har varit mycket skratt. Det har varit mycket fikor. Det har varit mycket konserter och spelningar. Det har varit mycket promenader. Det har varit mycket tid på gymmet, ibland ;). Det har blivit många nätter när vi dansat oss genom småtimmarna. Tillbringat tid med min familj. Jobbat med massa intressanta människor. Mött människor i olika situationer som gör mig enormt ödmjuk och tacksam. Jag har myst med vänner. Utmanat och utvecklat mig själv. Lärt mig massor. Myst med vänners barn. Gått på bröllop och firat kärleken. Jag har rest inom Sverige; till Malmö, till Växjö, till Uppsala, till Östersund. Rest till Frankrike och Grekland. Spenderat kvalitetstid med familj. Skrattat. Gråtit. Mest skrattat. Haft djupa diskussioner. Haft ytliga samtal. Ätit jordgubbar. Druckit rosévin. Lyssnat oändligt på musik. Blivit jagad av fiskmåsar.
 
Haft ett bra år. Tycker att det är rätt skönt att det inte har varit några stora livsomställningar 2013 utan allt har fått flyta på som det gör när man är mitt i livet. Jag är tacksam!
 
Jag ser med spänning på vad 2014 har att erbjuda! Spänning, förtjusning och förväntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0