Sushi och dans och folk

Igår firades I, vi beställde hem mat, dansade i hennes vardagsrum innan vi begav oss ut på bygden. Ofta när jag är ute springer jag på random folk som jag tidigare mött, känt eller varit bekant med. Så ock igår, men ingen intressant nog att hälsa på. Ibland känns det som att jag bor i en småstad då man springer på folk titt som tätt. Folk ur ens förflutna. Ansiktsminnet finns där, ibland tar det en stund att placera personerna, men oftast går det upp ett liljeholmens för mig när jag inser vem det är. Undrar om det är en sån där Alla känner apan-grej... Intressant när man tänker på hur många som egentligen passerar i ens liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0