Slaskhalka

Jahapp! Jag gick med lätta steg från jobbet efter att va nöjd med att alla dagens sysslor var klara i tid. Det här härliga snöblandade regnet har ju hållt på hela dagen och mina glatta och hala gympaskor trivdes inte med. Lyckades drutta på arslet årets första snödag. Bajs och skit. Efter att ha checkat så att inget va brutet och att ingen sett min vurpa fick jag gå försiktigt sista biten hem med en blöt och kall skinka. Blev ett varmt bad, soppa och tända ljus för att lindra min frustration. Att det ska va så här i typ nio månader framöver gör att jag bara vill gå i ide till juni ungefär! På med dubbdäcken på mig själv och lida nu alltså! Hoppas slasket försvinner fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0