Muskellåsning och påskkort

Haft galet ont i ryggen hela helgen och svårt med djupandning. Det hugger till i ryggen och jag tappar andan. Efter lite samtal igår kväll till 1177 och 112 så ville de skicka ambulans för de misstänkte blodpropp i lungan eller lunginflammation... Efter lite prat så beslöts det att jag skulle avvakta till idag, blev jag orolig uppsöka akuten, eller annars ringa 112 igen för att få en ambulans. Kände att det blev lite väl stort och dramatiskt. Var på vc imorse och doktorn trodde att hela ryggen låst sig, för musklerna va helt svullna. Så nu blir det smärtstillande och kontrollerade rörelser och motion i minst två veckor. Skönt att det inte va värre! Men jag lyckas alltid dra på mig konstiga sjukdomar och symtom. Vad hände med en vanlig bonnaförkylning liksom? 

Fick ett fint påskkort idag från S och J, det var en väldigt fin och glad överraskning som gjorde mig på bättre humör! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0